domingo, 3 de mayo de 2015

SPOT:"Ni gota ni gota".

A classe vam llegir un llibre anomenat SPOT.Aquest contenia diversos esquetxos que teníem que representar els meus companys i jo a classe.A l'acabar de llegir uns quants esquetxos ens dividiríem en grups per triar l'esquetx que volíem representar a classe.La meua companya d'esquetx i jo no vam poder representar l'esquetx el mateix dia que els altres,ja que havíem viatjat a París i no vam poder assatjar tants dies com els nostres companys.

El professor,Vicent Navarro,ja que nosaltres no havíem representat l'esquetx encara,ens va donar una setmana de més per poder assatjar-ho.Mónica i jo decidirem quedar alguns dies de les vacances de pasqua per assatjar,decidir els materials i triar la vestimenta que portaríem el dia de la representació.

Vam triar un esquetx anomenat "Ni gota ni gota"que tracta d'un matrimoni que sempre té problemes per culpa de la mare de Marta(Mónica)la dona del meu personatge(Joan),aquest esquetx tan sols contenia dos personatges que ens va facilitar la triada de l'esquetx.El personatge que em vaig triar,em va agradar molt ja que crec que ho vaig representar com es devia.

El dia de la representació estava un poquet nerviós,ja que mai havia actuat teatre davant la meua classe,pero si abans havia actuat teatre a un cinema de Manises durant 8 anys.Finalment a la meua companya Mónica i a mi l'actuació ens va eixir de meravella ja que a la classe i al professor els va agradar molt.

Fernando. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario