viernes, 20 de febrero de 2015

Terror a San Jerónimo

La història de San Jerónimo comença cap al 1950,al barri de San Jerónimo (Manises).
Aquest fet,li ocorre a una dona d'aquest barri anomenada Josefa.
Sembla que Josefa va ser posseïda per un esperit,ésser misteriós o qualsevol altra espécie sobrenatural.Tot comença al lloc de treball de Josefa,la qual era al cementeri municipal de Manises on quan acabava de treballar visitava la tomba de son pare.
Un dia Josefa començà a fer moviments estranys amb el cap,a més ,semblava que algú l'arrossegava del monyo pels carrers.Va ser aleshores,després de veure aquestos fets tan inexplicables,quan els veïns començaren a parlar i a investigar aquest fenomen i van arribar a la conclusió que Josefa podia estar posseïda.La gent va quedar encuriosida sobre tot açò ,però mai es va esbrinar que havia succeït i que continuava ocorrent realment a aquell cementeri....


-Què penseu sobre aquest succés paranormal...?
-Si vosaltres haguéreu estat davant aquesta situació,que haguéreu fet?
-Jo per exemple visc al barri del Carmen(Manises),al costat del barri de San Jerónimo,i mai havia escoltat res sobre aquest succés,fins que un dia vaig escoltar-ho per la televisió i vaig encuriosir-me.Comencí a informar-me i a preguntar a la gent del barri de San Jerónimo,que jo personalment coneixia,fins que vaig conéixer l'història perfectament.
-Coneixeu a algú que alguna vegada haja visitat aquest barri,fins i tot el seu cementeri...?
-Comenteu l'article i un salut.









1 comentario: